Lenggong is a small, peaceful & quiet town in the rural area of Malaysia. Recently a small community of ham radio operators has developed around here. We are proud to be part of this community. This site is dedicated to them and more postings in dual language will be posted here. Pls click this link to know more about our town http://groups.msn.com/LenggongVacation/shoebox.msnw
SELAMAT DATANG KE BLOG RADIO AMATUR LENGGONG. WELCOME TO ALL VISITORS. FEEL FREE TO BROWSE AROUND

Thursday, April 12, 2007

Borang RAE

Alhamdulillah pada hari ini 20 borang permohonan untuk menduduki RAE pada 6 Jun 2007 telah selamat dihantar melalui tangan kepada pihak MCMC Wilayah Utara di Pulau Pinang. Kita mengucapkan ribuan terima kasih kepada Sdr Wan yang telah memandu pergi dan balik ke P.Pinang bersama Sdr Hasan, Sdr Nordin dan Pak Dino. Sempat juga kami bereyeball dengan 9W2 ZAC sambil menikmati udang mee di Changkat Jering.

Insya-Allah kita berdoa kesemua yang akan menduduki RAE nanti akan lulus dengan cemerlang dan seterusnya memeriahkan lagi frequency Lenggong, K.Kangsar, Gerik dan Pengkalan Hulu. Sementara menanti tarikh 6.6.07 jangan lupa membaca nota dan membuat latih tubi soalan-soalan contoh yang telah diedarkan. Kepada yang masih belum memilikinya, sila layari link yang terdapat dalam blogspot 9W2 YZU atau mendapatkannya daripada saya. Jangan lupa juga untuk mengikuti beberapa siri kelas bimbingan yang akan dianjurkan sebelum peperiksaan.

QRT 73

No comments: