Lenggong is a small, peaceful & quiet town in the rural area of Malaysia. Recently a small community of ham radio operators has developed around here. We are proud to be part of this community. This site is dedicated to them and more postings in dual language will be posted here. Pls click this link to know more about our town http://groups.msn.com/LenggongVacation/shoebox.msnw
SELAMAT DATANG KE BLOG RADIO AMATUR LENGGONG. WELCOME TO ALL VISITORS. FEEL FREE TO BROWSE AROUND

Thursday, January 10, 2008

PERKHEMAHAN BERSAMA KELUARGA

Khamis 10.1.2008 : Satu sesi "eyeball" telah diadakan pada malam tadi untuk membincangkan beberapa perkara untuk kemajuan Kelab Hamlenggong. Antara persetujuan yang telah dicapai adalah seperti berikut:

1. Mendaftarkan Kelab Hamlenggong secara rasmi bagi melicinkan pengurusan.

2. Program Hari Keluarga Hamlenggong akan diadakan pada 9 dan 10 Februari 2008 bertempat di Tapak Perkelahan Lawin. Sesiapa yang berminat untuk turut serta boleh menghubungi 9W2 YZU untuk keterangan lanjut. Rakan-rakan radio amatur daripada lokalan lain yang berminat juga dijemput turut serta. Bayaran RM 10 dikenakan kepada peserta yang berumur 12 tahun ke atas. Kanak-kanak bawah 12 tahun adalah percuma.
Alatan perkhemahan hendaklah dibawa sendiri termasuk pinggan mangkuk dan cawan. Peralatan memasak dan kemudahan asas lain akan disediakan oleh penganjur. Aktiviti pengisian semasa perkhemahan akan dimaklumkan kemudian.

3. Menganjurkan pertandingan Bowling persahabatan di Ipoh. Tarikhnya belum ditetapkan. Rakan-rakan yang berminat eloklah mula berlatih dari sekarang.

No comments: