Lenggong is a small, peaceful & quiet town in the rural area of Malaysia. Recently a small community of ham radio operators has developed around here. We are proud to be part of this community. This site is dedicated to them and more postings in dual language will be posted here. Pls click this link to know more about our town http://groups.msn.com/LenggongVacation/shoebox.msnw
SELAMAT DATANG KE BLOG RADIO AMATUR LENGGONG. WELCOME TO ALL VISITORS. FEEL FREE TO BROWSE AROUND

Monday, January 26, 2009

MAJLIS EYEBALL

Terima kasih kepada semua rakan yang telah menjayakan majlis eyeball pada malam tadi. Lebih kurang 35 orang telah hadir ke base station Pakdino di Lenggong. Peserta terdiri dari Lenggong, Gerik, K.Kangsar, Pengkalan Hulu dan Kuala Kangsar. Termasuk juga beberapa orang SWL.

Majlis telah berjalan dengan meriah sekali. Keakraban rakan ham amat terserlah. Walaupun pertama kali bertentang mata, kemesraan telah sedia terjalin. Ada yang pernah ber QSO sekian lama di udara, kini baru kesempatan bertemu di daratan.

Pelbagai topik telah dibincangkan - dari hal radio hinggalah ke hal ehwal semasa. Tetamu terakhir meninggalkan lokasi adalah pada jam 1.00 pagi. Insya Allah sesi ini akan diadakan lagi pada masa yang akan datang.




(Percubaan pertamaku menggunakan Movie maker)

No comments: