Lenggong is a small, peaceful & quiet town in the rural area of Malaysia. Recently a small community of ham radio operators has developed around here. We are proud to be part of this community. This site is dedicated to them and more postings in dual language will be posted here. Pls click this link to know more about our town http://groups.msn.com/LenggongVacation/shoebox.msnw
SELAMAT DATANG KE BLOG RADIO AMATUR LENGGONG. WELCOME TO ALL VISITORS. FEEL FREE TO BROWSE AROUND

Wednesday, November 21, 2007

BENGKEL RAE

Jangan lupa rakan-rakan SWAL... bengkel RAE akan diadakan pada hari Sabtu 24.11.2007 Jam 8.00 malam di Sek Men Teknik Gerik. Bengkel ini diadakan khusus untuk rakan-rakan yang akan menduduki RAE pada 28.11.07 nanti. Gunakan kesempatan ini untuk menyiapkan diri bagi menghadapi peperiksaan yang akan datang. Sekiranya ada apa-apa masalah yang dihadapi, fasilitator dan rakan-rakan lain akan cuba membantu.

Bengkel ini akan dibahagikan kepada dua fasa - FASA 1 dikendalikan oleh 9M2AGC yang akan fokuskan kepada bahagian teknikal. FASA11 dikendalikan oleh 9W2YZU untuk SOP dan Umum.

Semoga bengkel ini dapat membantu rakan-rakan untuk mempastikan target kita "Gagal Sifar". Semoga ruang udara Hulu Perak tidak akan sunyi dengan QSO sama ada dengan rakan lokalan mahu pun dengan rakan luar melalui 9M4KBD di Gunung Inas.

Rakan-rakan yang sudah 'bersayap' juga dijemput hadir untuk sesi 'eyeball'. Untuk info kita bersama, pada malam tersebut juga akan diadakan Inas 2Meter Net (Kali ke 3) yang akan dikendalikan oleh 9W2WGC (Pakwan dari K.Kangsar) selaku Net controller.

QRT 73

No comments: