Lenggong is a small, peaceful & quiet town in the rural area of Malaysia. Recently a small community of ham radio operators has developed around here. We are proud to be part of this community. This site is dedicated to them and more postings in dual language will be posted here. Pls click this link to know more about our town http://groups.msn.com/LenggongVacation/shoebox.msnw
SELAMAT DATANG KE BLOG RADIO AMATUR LENGGONG. WELCOME TO ALL VISITORS. FEEL FREE TO BROWSE AROUND

Monday, August 11, 2008

TOK PENGHULU JATUH KATIL

Terkejut juga saya mendengar berita Tok Penghulu Inas "jatuh katil" dan patah tangan seperti dinyatakan ARO dlm QSO nya sebentar tadi. . Tetapi setelah dijelaskan sendiri oleh KBD, rupa-rupanya pada hari Ahad lepas, ketika memanjat kerusi untuk membaiki lampu, dia terjatuh dan tangan kirinya patah akibat tertindih oleh badannya sendiri. Beliau telahpun mendapat rawatan dan sedang beransur pulih. Sama-samalah kita berdoa supaya beliau cepat sembuh.

1 comment:

9w2AWO P.Ayi said...

awo-P Ayi mengucapkan terima kasih kepada pehak pengurusan kelab ham lenggong yang telah banyak berusaha menunjuk ajar dan juga mengadakan bengkel RAE sebanyak dua kali dan telah memberi kejayaan kepada saya dan rakan rakan di lenggong Grik .t kasih .